[5823] Problémy při skenování do e-mailu

Typ zařízení / software

bizhub 224e, bizhub 227, bizhub 284e, bizhub 287, bizhub 308, bizhub 308e, bizhub 3301P, bizhub 3602P, bizhub 3622, bizhub 364e, bizhub 367, bizhub 368, bizhub 368e, bizhub 4050, bizhub 4052, bizhub 4402P, bizhub 4422, bizhub 454e, bizhub 458, bizhub 458e, bizhub 4702P, bizhub 4750, bizhub 4752, bizhub 554e, bizhub 558, bizhub 558e, bizhub 654e, bizhub 658e, bizhub 758, bizhub 758, bizhub C224e, bizhub C227, bizhub C258, bizhub C284e, bizhub C287, bizhub C308, bizhub C3351, bizhub C364e, bizhub C368, bizhub C3851, bizhub C3851FS, bizhub C454e, bizhub C458, bizhub C554e, bizhub C558, bizhub C654e, bizhub C658, bizhub C659, ineo 224e, ineo 227, ineo 284e, ineo 287, ineo 308, ineo 308e, ineo 3301P, ineo 3602P, ineo 3622, ineo 364e, ineo 367, ineo 368, ineo 368e, ineo 4050, ineo 4052, ineo 4402P, ineo 4422, ineo 454e, ineo 458, ineo 458e, ineo 4702P, ineo 4750, ineo 4752, ineo 554e, ineo 558, ineo 558e, ineo 654e, ineo 654e, ineo 658e, ineo 754e, ineo 754e, ineo 758, ineo 758, ineo+ 224e, ineo+ 227, ineo+ 258, ineo+ 284e, ineo+ 287, ineo+ 308, ineo+ 3351, ineo+ 364e, ineo+ 368, ineo+ 3851, ineo+ 3851FS, ineo+ 454e, ineo+ 458, ineo+ 554e, ineo+ 558, ineo+ 654e, ineo+ 658, ineo+ 754e

Popis problému

Pokud se zákazníkovi nedaří odesílat skeny do e-mailu, je potřeba nejprve prověřit, zda je správně nastaven SMTP server.

Řešení

Zkontrolujte nastavení dle přiloženého návodu. Návod obsahuje i popis nastavení při skenování přes Gmail SMTP.

Nejčastější příčiny bývají:

- certifikát

- není nastavená adresa Od

 

Při skenování přes Seznam SMTP může být příčinou změna podpory TLS protokolu. Seznam ukončuje podporu TLS1.1 a minimem je nyní TLS1.2.

https://napoveda.seznam.cz/cz/login/vypnuti-podpory-tls-1.1

 

Přílohy

TP-skenovani_do_emailu.pdf

Upřesnění Bližší upřesnění Detailní upřesnění

Verze

© Copyright 2010 Konica Minolta Česká republika. All rights reserved.